Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Paula - 1 september 2008 18:15

Har vart himla osynlig överallt hela helgen. Iallafall nätmässigt. Men men, jag har inte haft tid sitta här.

Har jobbat, båda passen blev längre än vad dom ska vara, och barnen har vart här. Tack A för att du ställde upp när det krisade.

Men idag har jag lämnat in ALLT. En hel ikea-kasse med uniform och grejs. Fick mer plats för mina egna kläder i garderoben.

Och idag har första RIKTIGA skoldagen varit. Första kursen kickade igång. Vilket innebar presentation av alla 80 elever, kommer inte ihåg ett enda namn nu... Och så delades vi in i inte mindre än 9 grupper, jag hamnade i grupp A3, har bara koll på 2 till, sen har jag inte en susning om dom andra.

Men imorgon blir det skola från 8-16, så då hinner jag nog ta reda på vilka dom 8-9 pers är som ska vara i samma grupp som jag. :-)


Nu ska jag beställa lite böcker som jag måste ha, sen ska jag göra kursregistrering på nätet och sen ska jag... Nä, stillestånd i hjärnan har jag... Kommer inte på vad jag ska göra... Blähh.


Kaffe var det säkert...

PoK.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards