Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 6 september 2008

Av Paula - 6 september 2008 17:56

Vi har vart på dollarstore och köpt karra idag. Och jiiises vad man fick mycket för ynka 60 kronor. Eller vad säger ni om: 3 burkar läsk, 2 påsar chips, en stooor burk godis och en påse klubbor. För bara 60 spänn. Ho ho, vad vi ska äta snask. :-)


Annars har vi vart ute nästan hela dagen, har ju vart superfint väder. Storflicksen har gjort geggamoja i sandlådan och Saga har krypit omkring på gräsmattan.


Bror var förbi en sväng, beställde nämnligen fiskmat med honom då han ändå var på byn. Och den andra bror var också förbi en sväng.

Näpp nu blir det godis, och tecknat.


PoK.

Av Paula - 6 september 2008 09:25

Ja, har sovit som en jävla kratta inatt. Vaknat en ziljon ggr. Mardrömmar halva natten... *suck*

Klockan 04.12 vaknade jag genomsvettig och i full panik. Drömde att jag var hos någon okänd och lånade deras toalett. Väl därinne när jag satt mig så kröp 2 JÄTTEspindlar fram och hoppade på mig, och jag fick panik, kämpade för att få upp dörren med lyckades inte, till slut skrek jag bara och slogs för mitt liv... Vaknade av att jag viftade och försökte få bort spindlarna från kroppen... Kan tillägga att jag lider av aroknofobi... Hade liiiite svårt att somna sen. *ryser*

Tur ändå att ingen låg bredvid mig i sängen, för den personen hade nog riskerat en rak höger mitt i natten på grund av mitt spindelslagsmål.


Nåja, nu sitter jag här med kaffet iaf. Så det blir nog bra.

Idag ska vi shoppa massa karra. Det blir bra.


PoK.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards