Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Paula - 2 september 2008 20:45

Fyyy röven så tragiskt föräldramötet ikväll var... *ledsen*

Var ju alltså i BYHÅLA på förskolan, på allmänt föräldramöte såhär i början av skolstarten.

Att notera, det är X byhåla, vilket innebär att det är HANS kompisar, vilket innebär att dom per automatik hatar mig eftersom att vi separerat. Vilket innebar att i stort sett INGEN hälsade på mig när jag kom dit. (förutom lärarna och ett inflyttat par).

Jättekul att VUXNA som jag inte gjort nåt elakt åt beter sig så.

Jaja, stämningen överlag var himla tragisk, ingen log eller sa nåt... Man kanske blir bitter och sur av att leva där??


Nästa bakslag var barnens vernissage. Barnen hade alla ritat teckningar om sina familjer...Jag var inte med på min dotters teckning... Kändes som att nån slängde in hjärtat i en köttkvarn. *superledsen*

Är lite sur på den läraren som vart med där och inte undrat mitt barn vars mamma finns... Jag hade väl kanske kunnat få ett hörn? Och den supersmarta rektorn sa: Du kanske inte rymdes på framsidan...

Sen vände en lärare på teckningen och näe, jag var inte på baksidan heller.... Tack tack.

Kan säga att jag svalde gråten ändå tills jag var ute i bilen och grät hela vägen hem...


Tack Bror för presenten igår, nu sitter jag och tröstäter TUPLA.

PoK.

Av Paula - 2 september 2008 17:15

Jahaja, saknar lite att sitta framför datorn... Saknar lite att ha lite dötid... Nåja, blir väl lugnare så småningom. Idag har det var skola från 8-16. Hann hem på lunchen och käka, kela med Saga, och koka barnmat.

Tror jag fick allt gjort igår också som skulle vara gjort. Fixade registreringen och beställde böcker för ytterligare 640 kronor.


Trodde att det skulle vara lugnt och skönt ikväll, men kom ju på att det är föräldramöte på J:s skola... *suuuck* Kul att sitta i den pisshålan med det X:et... Precis vad jag behöver, inte.

Tur att jag har Saga med mig så jag kan skylla på henne om jag vill smita. *kräks*

Positiva tankar... *host*


Imorgon, har jag iaf sovmorgon från skolan, börjar inte förrän 10.15, och slutar 16.15 Nåja, fredag är jag ledig iaf. Iofs är det sagt att vi ska läsa en skönlitterär bok om Florence Nightingale, men den har jag inte, och hinner inte fixa den heller. Nåja, jag tror nog att jag överlever ändå, kanske.


Jaja, dags att göra sig i ordning och hoppa i bilen.

PoK.



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards