Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

LSO/ I am such a pain in the ass!! *asg*

Av Paula - 30 juni 2008 15:32

Vilken skitanice dag det är idag!! Har fått massor med saker gjort. Kokat barnmat, tvättat fönster... Ja, det var nog det. Ha ha, det var ju inte så mycket. Just det, har ju städat balkongen också.

Surrade lite med kvartersvärden också som var och besiktade grannens lägenhet som flyttat ut. Undrade om jag måste besikta mitt förråd nu när jag målat om därinne. Hon tyckte inte det, för som sagt, det kunde ju knappast bli sämre. *ler*

Sen påtalade jag också min getingkoloni på balkongen, men sa att än kunde dom få bo där, för dom har inte stört mig ännu. Hon sa att stör dom mig, så skulle jag höra av mig, antar att dom skickar ut anticimex då.


Då pratade jag med A i telefon, och han sa att getingar håller undan myggen, så getingarna får bo kvar, mer än gärna. :-) Kanske skulle köpa en mumsig blomma åt dom också, och sätta i närheten. *flina*


Sen ska ni få höra vilken bitch jag är. *skrattar* Har ju ett par "sektmedlemmar" på gården, dom är unga killar i 20-års åldern, och dom är så JÄVLA LATA och ställer sig med sin bil framför porten jämt och ständigt. Fick höra av grannen att dom hade vart nära att köra på en liten 2-åring som satt på mammas cykel. Nåja, nu blev jag som sagt på "ond-humör", så jag drog fram mobilen så fort dom kom på gården och ringde min kollega.

Kollegan dök upp efter ett tag, och nu sitter det en fin parkeringsbot á 500 spänn på deras fula skoda-jävel!! *elak*

Skadeglädjen är fin den. :-)

Nu kanske dom är mer motiverade att röra på sina lata kroppar och gå från parkeringen, som ligger mycket närmare än min, och dom har inga kids att bära på. He he he.


Som sagt, en hyvens dag än så länge.

 
 
Malin

Malin

30 juni 2008 15:48

Du beter dig som en elak gammal pensionär om sitter bakom gardinen och spanar. Fast jag hade nog gjort likadant. *haha* För övrigt så är det förbannat tråkigt att jobba, jag hade mer än gärna tvättat fönster. :)

http://onormalin.bloggagratis.se

 
Paula

Paula

30 juni 2008 16:14

Ha ha, men jag är värre än en pensionär!! En gammal pensionär har ju föga direktnumret till parkeringsbilen. ;-)
Mest av allt gjorde jag det av avundsjuka, för att dom har en p-plats skitnära, och ids ändå inte gå. Jävla latarslen.

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eija

30 juni 2008 16:27

Hehe.. rätt bra att ha direktnr :-P

Annars kan du ju alltid fråga killarna om de vill byta p-plats med dig så de slipper dyra böter, för då blir det ju mer motiverat att parkera på gården *asg*

 
Ingen bild

kalle

30 juni 2008 17:37

men skärpning nu Paula, du är ju faktiskt inte så mycket äldre än grabbarn o redan bitter o hämndlysten;)

 
Ingen bild

spookface

30 juni 2008 17:49

hahahahahaha faaan så klockrent... jävla jehovas vittnen... böter o spöstraff är bara rätt åt dom... dom har dock inte besvärat sej att komma o besöka mej nå mer sen den gången jag öppnade dörren riksbakis.. i kalsonger med ett sånt sjuukt bakisstånd..

 
Ingen bild

Eija

30 juni 2008 18:49

*asg* Shit va rädda de måste ha blitt när mr spooks himself öppnade dörren åt tanterna, vilken syn det måste ha varit :-P

 
Paula

Paula

30 juni 2008 18:50

Kalle, klart som fan man är bitter och hämndlysten när man aldrig får nå rajtan tajtan, borde ju du veta. ;) *host host*

Spook, eeeeeeeewwwww, då hade jag inte heller kommit och hälsat på fler gånger!! *asg*

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kalle

30 juni 2008 19:20

ha ha, nä inte vet jag, är ju inte bitter än:)tar det länge innan man blir det;)

 
Paula

Paula

30 juni 2008 20:36

Kalle, ja, för mig tar det väl en 3 dagar. *asg*

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

A

1 juli 2008 10:23

Var ju rätt åt dom där jehovas...

Rajtan tajtan?? trodde det var det som du fick igår... ;)

Saga är sååå snäll nu, får se om det håller sig tills du kommer tillbaka från löptur...

 
Paula

Paula

1 juli 2008 11:16

Jepp, men jag hade ju inte det på dagen när jag skrev inlägget så. *asg*
Så om 3 dagar blir jag bitter och sur igen. ;)

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards