Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 2 september 2008

LSO/ Det gick ju bra.... INTE.

Av Paula - 2 september 2008 20:45

Fyyy röven så tragiskt föräldramötet ikväll var... *ledsen*

Var ju alltså i BYHÅLA på förskolan, på allmänt föräldramöte såhär i början av skolstarten.

Att notera, det är X byhåla, vilket innebär att det är HANS kompisar, vilket innebär att dom per automatik hatar mig eftersom att vi separerat. Vilket innebar att i stort sett INGEN hälsade på mig när jag kom dit. (förutom lärarna och ett inflyttat par).

Jättekul att VUXNA som jag inte gjort nåt elakt åt beter sig så.

Jaja, stämningen överlag var himla tragisk, ingen log eller sa nåt... Man kanske blir bitter och sur av att leva där??


Nästa bakslag var barnens vernissage. Barnen hade alla ritat teckningar om sina familjer...Jag var inte med på min dotters teckning... Kändes som att nån slängde in hjärtat i en köttkvarn. *superledsen*

Är lite sur på den läraren som vart med där och inte undrat mitt barn vars mamma finns... Jag hade väl kanske kunnat få ett hörn? Och den supersmarta rektorn sa: Du kanske inte rymdes på framsidan...

Sen vände en lärare på teckningen och näe, jag var inte på baksidan heller.... Tack tack.

Kan säga att jag svalde gråten ändå tills jag var ute i bilen och grät hela vägen hem...


Tack Bror för presenten igår, nu sitter jag och tröstäter TUPLA.

PoK.

 
 
Lasse

Lasse

2 september 2008 20:59

ger dig en tröstkram.....förstår att du blev ledsen.... ;o(

http://umeblogg.wordpress.com

 
Ingen bild

A

2 september 2008 21:01

Du vet vad jag sa när du ringde... bara att leka gås...

 
Malin

Malin

2 september 2008 21:03

KRAMAR OM!!

http://onormalin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eija

2 september 2008 21:37

Jaa du vet, byhåla, de vettiga flyttar därifrån... så det man kan ju inte förvänta sig såå mycket av dem som blir kvar :P inte många hästar kvar i stallet om vill uttrycka sig lite bättre *s*

Det blir bättre!!

 
Paula

Paula

3 september 2008 17:17

Thanx. Alla.

http://lso.bloggagratis.se

 
Leen

Leen

3 september 2008 19:01

Men det är ju helt jävla otroligt att vuxna människor kan bete sig så!! Fy f*n. Jag håller med dig om det där med läraren och teckningen. Jag förstår att du blev ledsen... *kram*

http://blogg.aftonbladet.se/18317

 
Ingen bild

maria

4 september 2008 14:51

Ja, huga. Men problemet är på deras sida mer än på din. Deras beteende säger mer om dom själva än om dig. Det är FÅ människor jag skulle vända ryggen till om jag råkade på dom, om ens någon. Det var dåligt gjort av dem, verkligen dåligt.
Glöm det där nu och strunta i att dottern inte hade med dig på teckningen, ha självkänsla och självförtroende, för DET ÄR DU VÄRD!!!

 
Paula

Paula

4 september 2008 15:01

Tack Lena och tack Maria. :-)
Jag vet ju att i grund och botten är det nog lite avundsjuka bakom deras beteende... Tror jag iaf.
Jag sitter inte fast i deras "förortsförhållandefällor", Haha, eller nåt.

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards