Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Paula - 5 november 2008 20:16

Trodde jag var himlans smart. Skulle bli medlem i studentbay.se, för att ladda hem böckerna som behövs till psykologikursen... Men icket.

Stället hade bara 325 böcker hittills, och ingen som jag behövde. Hade jag dock haft scanner så hade jag scannat in mina böcker och lagt upp dom så att stackars studenter slipper betala.

Hoppas verkligen att fler gör det så att dom får in fler böcker. *tipsar*

Om man laddar upp en bok, så blir man medlem gratis. Annars kostar det 20 kronor.


Annars, sitter jag och dumglor lite på "bonde söker fru", och njähh, inte riktigt min grej.

Pallar inte riktigt med såna dejtingprogram. Blir bara avis. Vill också dejta ju. Träffa en stor hunk med skördetröska... *asg*

Nja, kanske inte.


Nä, nu ska jag sippa lite te och invänta kvällens Greys.

Puss.


Av Paula - 5 november 2008 16:15

Har laborerat lite i köket idag. Gillar att laga mat i ugnen. Så idag testade jag göra en hel måltid i en och samma form, slippa massa disk... :-)

Det blev kycklingfileér, potatis och morötter i formen. Med lite smör, vätska och kryddor.

Gjorde den ganska stark, med sambal oelek. Mums.

Himla enkelt. Bara humpa ner kycklingen i formen, skära morötter i skivor, och skära lite skåror i potatisarna, och så trycka in allt i ugnen.

Och så sköter den sig själv där i 45-50 minuter, sen är det bara att krubba.

Så nu har jag matlådor till imorgon och fredag också. Nice.


Är fortfarande svintrött. Funderar på om det är kaffebrist. Ids dock inte koka kaffe bara åt mig själv. Det är ju trist. Kanske skulle gå och diska istället.


Ikväll är det Greys!!

PoK.

Av Paula - 5 november 2008 14:30

Jepp, idag är det mitt i veckan. Och jag får nada gjort. Vet inte vad det är, men jag är sjukt trött hela tiden. *gäsp*

Har sovit länge idag, och nyss kom jag hem från en cykeltur t.o.r till storheden, trodde den friska luften skulle få mig piggna till, men icket.


Har läst ett till kapitel i psykologin, som handlade om kärlek och aggressivitet. Det var som att läsa fantasy, då jag saknar kärlek, vet knappt vad det är... Näää, jag har ju kärlek till kidsen och familjen. I övrigt är jag nog rädd för kärlek. Är nog det som är felet. Rädd för att våga. Rädd för att misslyckas. Jepp, det tror jag.


Nu ska jag gå och rota fram lite mat ur frysen. Tror det blir nåt med kyckling idag.

PoK.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards