Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Paula - 18 november 2008 20:51

RADIOTJÄNST ÄR I FAGGORNA!!!


Gå genast och lås dörren, vik ner persiennerna och täck över tv:n med en gammal matta.


Då JAG inte äger nån tv, *host, harkel* behöver jag inte heller bekymra mig. Men likt en indian smög jag mig till titthålet när han plingade på dörren. Stod där  bakom titthålet och fnissade lite hysteriskt för mig själv över att jag var så fräck och inte öppnade. (han visste att jag var hemma då jag låste dörren mitt framför han...) He he.


Annars är jag lite oroad över min egen elakhet. Har enorm skadeglädje i kroppen över vissa saker. *skrattar elakt* Men det tycker jag att jag kan få ha. Anledningen till min skadeglädje, ja, den håller jag för mig själv. Är ju bara en person som jag igentligen vill ska drabbas. Men men, detta drabbar ju fler än så. Och det är ju synd.


Mera annars, så har jag ont i magen. Den är fullproppad med diverse snask. *mätt* Men det var det värt. :-)


Nu ska jag sätta mig på vardagsrumsbordet och frammana ett avsnitt av House direkt till min hjärna då jag inte äger nån tv...

Av Paula - 18 november 2008 16:32

Joo, denna låt. Apbra!!


Lyssna!


"Don´t say you love me, I don´t believe it.

Don´t say the words if you don´t mean it."

Bra sagt. Han kommer förresten hit till STAAAN nästa helg. Jag ska stå längst fram bland alla teenies och flasha urringningen och skrika: Maaaaaaarkkuuuuuus!!! Eller inte. 

Av Paula - 18 november 2008 16:22

Antagligen. Känns som att världen har pissat på mig idag. *tänker efter* Näe, det har den inte gjort, dock känns det så...


Hade velat fira mitt VG med att inte sitta hemma. Eller åtminstone haft sällskap. Nu blir det inte så.

Känner mig aplåg. Ledsen. Ensam. Utanför. Försöker tänka logiskt och inser att det måste vara PMS. Det måste vara det. Varför skulle jag annars helt plötsligt känna mig såhär?? Jävla PMS!!


Försvinn från min kropp. Ska fira mitt VG med att hojja till konsum och köpa upp deras choklad-lager... Misär. Med min tur cyklar jag på en isfläck och hamnar i gipsvagga. Nåja, då kanske man får en snygg ortoped att titta på... Jee right. (jag lovar ta på mig cykelhjälm så jag inte havererar min eminenta hjärna dock).


Kvällen då:

  • House.
  • Choklad.
  • Tända ljus.
  • Soffan.
  • Pms.

Jepp, så är det. *djup dramatisk suck*

Av Paula - 18 november 2008 11:11

Jeeee, tentaresultatet för den andra tentan har kommit!!

VG!! Känn på den!!!


Fan så nice!!

Bara några poäng från max. *stolt*


Nu plugga vidare. Sitter i LTU-biblan.

Tjing!!

Av Paula - 18 november 2008 09:15

Jo imorse när väckaren ringde, så satt jag precis med 4-tal i sjuor och hade gått "all-in", och satt och väntade på att få håva in pengarna... Varför kunde det inte ha vart verklighet?? *surar*

Pengahögen såg ju så trevlig ut. :-)


I verkligheten har jag icke så tur. Därför jag inte lirar poker alls. Lämnar det till dom som kan det.


I övrigt. Aptrött, as usual.


Har packat väskan, ska chocka mig själv genom att stanna kvar på biblo efter "sektmötet" och plugga lite hade jag tänkt. Så väskan är full i böcker och frukt. Maslow nästa då.


Får se när nästa tentaresultat kommer, borde komma typ idag. *nervös*

Kunde inte somna igår heller. Var vaken till halvtre. *suuuck* Tänkte på det där f-bannade brevet om utredningen som ska komma. *supernervös*

Tänk om det står att barnen INTE ska bo hos mig?? Bered er på en knäckt jag i såna fall. Tänk om dom anser att tid, engagemang och kärlek inte räcker. Tänk om dom tycker att hans hus är bättre än min lgh? Att hans multipla skotrar är bättre?? Tänk om dom tycker att jag suger som mamma??

Så ni fattar att jag inte kan sova... *gäsp*


Nä, lika bra rassla iväg till bilen. Ska hämta B2 som ska låna bilen av mig under tiden jag är i skolan. (se jag är generös också, dom kan ju inte tycka att jag suger...)


Vinkevink.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards