Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 11 november 2008

Av Paula - 11 november 2008 19:06

Kom igen nu. Jag vet att det finns nån därute som behöver dessa!!


Äh, kan ju inte gå lika fort som med bordet.


Har vart förbi hos bror och kikat på hans nya sänggavel, himla impad blir man. Han är inte bara lackare, han är elektriker också. :-)


Annars är jag hungrig. Igen. Försöker snåla lite med kalorierna... Känns som att på sistone har jag slarvat oerhört med det. Skärpning.

Ska nog fixa lite varm te och slurpa på den.

Ikväll är det House!


Och imorgon är det seminarium och presentation av tvärprofesionell samverkan.  Synd bara att det var så förbaskat tidigt... Är inte van att kliva upp så tidigt på morgonen.


Tjing.

Av Paula - 11 november 2008 16:40

Ska värma mat.

Väntar i en evighet i min hunger på att vattnet i kastrullen ska börja koka... Väntar ännu mer... Ännu hungrigare...


Inser sen att JAG vridit på barnspärren...


Grattis.

Hade nog fått vänta ihjäl mig om jag inte kommit på att vrida av barnspärren... *hungrig*

Av Paula - 11 november 2008 16:26

Jepp, la in en annons på mitt gamla vardagsrumsbord på blocket idag. 3 timmar senare är den såld, hämtad och betald. *nöjd*

Snabba affärer.


Nu har jag lagt in resesängen och bröstpumpen. Tror nog att bröstpumpen kan bli svårsåld, men resesängen borde ju gå och kränga. Nu är det mycket mer plats i mitt förråd. :-)


Var en sväng på skolan med. Men där hände inget spännande. En überboring föreläsning, följt av ungefär lika boring info från SSF. Men då fick jag ett samtal på annonsen så jag smet. Fridas dagis ringde också, och jag fick hjärtinfarkt kändes det som, trodde att nu har det hänt nåt allvarligt, för dom ringer aldrig annars. Men neeeedå, var dagisfotona som anlänt.


Nu mat, avlider av hunger.

Av Paula - 11 november 2008 11:13

Jag har funderingar på att flytta om i barnens rum, eller rättare sagt byta rum åt dom. Så att J+F får det stora rummet, för det är ändå i deras rum som allt lek pågår. Och på det sättet skulle Sagas rum komma närmare mitt.


Men detta skulle innebära att jag måste skruva isär våningssängen, baxa över den i det andra rummet och skruva ihop den igen... Orka. Näe.


En stark karl med lite att göra skulle vara bra. Nog för att jag kan fixa själv, men det var det där med att orka. Och sen är det himla mycket lättare att bära bokhyllor, sängar och skrivbord om man är 2 istället för en.


Men tanken gnager i mig, ska nog göra det sen. Senare. Kanske inte idag. Men nån gång.


Lunch nu, svälter ihjäl.

Av Paula - 11 november 2008 10:01

Denna vecka kommer tentaresultaten... *iiiiiiihhhh*

Behöver jag ens säga att jag kollar mejlen typ 300 ggr per dag. Inte för att jag vet om resultatet kommer dit, men jag antar att dom meddelar där att det är klart...

Nervös är bara förnamnet.

Vill veta NUUUU!!!



Av Paula - 11 november 2008 09:06

Jo, fick älta lite igår, så det känns lite bättre.

Idag ville jag inte kliva upp. Låg och snoozade i över en timme. Insåg att jag höll på att bli sen till vårdcentralen och drog på mig en mössa för att fixa frillan och hojjade iväg. Så nu är man 3 rör blod fattigare.

Men nu är det gjort iaf.

Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart.


Fick hem brev från J:s skola igår, om tider för utvecklingssamtal, och fröken där ville ha in önskemålen om tiderna SENAST idag. *morrar* Man känner sig verkligen välkommen då dom inte ens ids skicka iväg brevet till mig i tid, utan väntar tills jag inte ska hinna svara. Ska leta nummer dit och ringa och fråga vad i h-vete dom pysslar med.


Måste nog först dricka kaffe så jag blir människa.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards