Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Paula - 15 november 2008 20:21

Jo jooo. Vi har haft det helnice på eftermiddagen. Har vart ute över en timme i lekparken, med grannen och hennes dotter. Var svinkallt till slut. Och det trots täckbrallor, dunjacka, vantar och mössa. Jiiises, hur ska det gå när det är minus 30??

Jennifer drog en vinkelvolt på en isfläck och grät hejdlöst, stackaren, slog bakhuvudet. Men hon repade sig fort, och ingen hjärnskakning verkar hon ha fått heller. *pustar ut* Inte ofta hon gråter, men när det väl händer så gråter hon ordentligt.


Och ju mer jag tittar på min balkongbelysning så inser jag att det är Tunas fulaste... *suck* Till veckan är det jag som åker och köper en sån snygg en, som grannen har. Kanske passa på att köpa en massa skarvsladdar också.


Annars så fick jag höra nåt som gjorde mig lagom less.

Hur kan en människa vara så genom-ego och supersnål mot alla än sig själv... *djup suck* Hoppas finanskrisen gör att *** blir utan jobb och går i personlig konkurs. Jävla herneaivo.


I övrigt så skulle jag behöva skridskor åt kidsen. Nån som har barnskridskor i strl 33 liggandes?? Köper gärna billigt.

Kanske skulle dra en sväng på myrorna och kolla om dom har där. Ska nog göra det till veckan.

Får nog sålt resesängen imorgon också. Ringde en "mormor" och ville köpa den till sitt barnbarn som ibland är på besök. Dom skulle komma imorgon och hämta. Så vi får se.


Ja ja, ska fortsätta kolla stjärnor på is med kidsen.   

Av Paula - 15 november 2008 14:21

Fan vad less jag blir.

Här har jag köpt en satans jävla ljusslinga och hållit på att böka fast det på balkongräcket och hållit på att frysa anus av mig samtidigt. Och så räcker inte KABELHELVETET TILL KONTAKTEN!!! *svär som fan*

Nog trodde jag 1,8 meter kabel skulle räcka till kontakten, men icket, är ca 2 meter dit. Fan!!


Och så har jag ingen skarvsladd. FAN!!


Fatta sur man kan bli. Här trodde man att man skulle få det fint på balkongen. Och varför i helvete har dom satt kontakten på balkongen så JÄVLA högt för?? Idioter.


Ååååhhh.

Av Paula - 15 november 2008 13:53

Hade en plan idag att överraska bror som fyller år på måndag, med att hälsa på han med kladdkaka, och present. Gick nästan bra...

Han kom hit istället, när kladdkakan var i ugnen, men lite överraskad blev han ändå. :-)


Så vi har suttit med kidsen och ätit kladdkaka, grädde och druckit saft och kaffe. Himla nice. Obehagligt god kladdkaka också. *mums*


Annars har jag och barna vart på storheden och shoppat både mat, godis och ljusslinga till balkongen. Ska gå och montera upp den på ett tag.

Sen ska jag gå och börja göra grytan till middagen. Smaskens.

Ska nog gå ut med barna till lekparken också en sväng, så vi får leka av oss lite.


Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards