Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Paula - 8 november 2008 22:14

Blev ju UUUTMANAD, av Lars.


Regler:

* Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


  • 1, Prutt. Även om jag är tjej så kan jag prutta. *chock* Händer iofs sällan, och det luktar ALLTID hallonbåt. *host*
  • 2, 08:13, är tiden på dygnet som jag är född. (ja, eller utskuren med k-snitt).
  • 3, Malte, skulle ha fyllt år imorgon. RIP. Saknar honom ännu. Helst nu när han hade behövts till att slicka rent under Sagas matstol.
  • 4, Pappa, det är fars dag imorgon, och jag kommer tända ett ljus för honom. Han saknas också.
  • 5, Mörker, är inte alls mörkrädd. Men däremot så är jag rädd för att se in i en spegel i mörker... vet inte varför, men fan så obehagligt är det.
  • 6, En gång, har jag känt "pirr i magen" på första träffen. Bara en gång!
  • 7, Siffran 12, är mitt turnummer! Go Bandygirls!! *asg*

Tänker inte utmana nån vidare, lämnar det fritt för alla att utmana sig själva om dom vill.


Gonatt.

PoK.

Av Paula - 8 november 2008 19:20

Hon vågar släppa taget lite nu!! *stolt*

Så himla duktig hon är!!


Hujja vad tiden går fort!

Av Paula - 8 november 2008 15:17

Har vart på äventyr med kidsen. Struntade i den planerade prommisen pga pissvädret och drog på barnridning i stallet istället. (tvingade med ett stycke häst-fobiker i form av bror... hehe)

Jennifer på väg ner från sin pålle.

Frida var skeptisk till en början, men sen ville hon inte därifrån. :-)

Saga då, jaaa, hon struntade fullkomligt i hästarna... Pappas gener. :-)

Hon tyckte nog att människorna var mer intressant.

Men skoj var det iaf. Vi gick runt sen och gav lite morötter till pållarna i stallet.

I bilen på väg hem och till godisshoppandet var det nån som somnade. Jobbigt att vara med på äventyr... *ler*


Ikväll blir det godis och stjärnor på is som gäller.

PoK.

Av Paula - 8 november 2008 09:57

Har nog upplevt bästa väckningen på länge idag.

Har ju haft sällskap i sängen inatt. Frida har fått sova med mig. Hon har tagit upp 90% av sängen, jag fick ligga limmad mot väggen. *fniss*

Imorse då, vaknade jag av att hon satt och strök mig över håret och viskade: Mamma, du har så fint hår.

Himla mysigt. :-)


Men jag sover hemskt dåligt. Misstänker att det är naproxenens fel. Inatt vaknade jag flera ggr av drömmar, och så fortsatte jag nästan drömma i vaket tillstånd, och så somna om igen och fortsätta drömma. Sicket blaj.

(Läste nu på FASS.se att naproxen kan ge biverkningar i form av insomningssvårigheter och mardrömmar...) Kul kul.  


Sådärja, nu har man sörplat klart kaffet också. Dags att gå och kamma sig och ta tag i denna dag.

PoK.


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards