Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Paula - 16 november 2008 20:42

Huuua. Joo, fick sålt resesängen. Kom en karl till min förvåning, antar att han hade blivit skickad av hon som ringde. Frida höll på att prata ihjäl stackarn... *ler* Lite konstigt ändå, en helt främmande karl kommer, och hon direkt: Kom och titta jag har fått en nytt rum... och sen ska vi på lekparken och... saga har fått en annat rum... och  jag kan hoppa på ett ben... osv.


Han fick knappt en syl i vädret. He he, men han tog sängen iaf. :-)


Sen drog vi till lekparken och härjade en timme. Som skönt att vara ute även om det är kallt. Dunjackan är guld värd.


Och nu har jag lagt kidsen, vi har kvällsfikat och ungarna har badat, sen läste jag lady & lufsen åt dom. Blev helt rörd av att läsa den, en jäkla barnbok, borde gå på en sinnesundersökning... "Och dom var så lyckliga av sina valpar och livet var så underbart..." Typ. Hur kan man tycka att det är rörande... Jiiises. Nån måtta får det vara.


Nu ska jag ta mig ett lååååångt, vaaaaarmt och avslappnande, (och renande) bad. *fryser*


"Och så levde hon lycklig resten av sitt liv..." *kräks*


He he, natti.

Av Paula - 16 november 2008 14:40

På att dom ska komma och kolla på resesängen. Sen ska vi (jag och grannen) ut med kidsen till lekparken och frysa lite igen.


Har hållit på att dammsuga och tvätta och rensa garderober här hemma. Saga fick en egen garderob i sitt rum, och storflicksen fick dela på skänken i deras rum. Blev superbra. Passade på att rensa bort småa kläder från alla också. Fan vad dom växer. :-)


Annars är jag lite orolig för en viss grej... *suuuuck*


Ja ja, hoppas dom kommer snart så vi får gå ut och leka innan det blir natt.

Av Paula - 16 november 2008 10:11

Fick ju sova med charmungen inatt. Så på morgonen har vi legat och filosoferat om världsproblemen ihop. *mys*


 

Tänk att hon fyller 3 år snart. Mitt lilla Lucia-barn. *stolt*

Sen smög vi tillsammans och väckte morgontrötta Jennifer. *fniss*

Idag blir det tvätt som gäller, och eventuellt lite plugga. Och en tur till lekparken igen. :-)


Men nu kaffe.


Av Paula - 16 november 2008 00:07

Horoskop för Tvillingarna

Söndag den 16 November 2008

Just nu virvlar det av tankar i ditt huvud och du kan inte komma på något sätt att komma ifrån dem hur gärna du än önskar. Alla tankar helt enkelt vägrar att släppa taget och kommer att snurra tills du löst problemet. Du kan försöka rymma men du har ingenstans att ta vägen.



Det skriver jag under på. Ska rymma till kudden. Frida bytte precis sovplats till min säng, så jag får överge Arnold på tv:n och gå och joina henne.


G´natt.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards