Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Paula - 24 november 2008 21:04

Joo, tog ju lite pics. Hoppas verkligen tomten kommer med en mobil med bättre kamera till jul. *höhö* Jeee right.

Sagis sov så skönt på vägen. :-)  

I slutet var hon dock lite less, så då fick hon låna min mobil. Hon lyckades ringa upp röstbrevlådan och var på väg att fippla med inställningarna där innan jag hann hejda henne. *ler*

I skröven (fan vilket fult ortsnamn) så hade en lastbil parkerat, och jag fick stanna och vänta tills vägen var fri från mötande innan jag fick köra. (visst är detta spännande?? erkänn!!!)


Jaja, känns lite empty hemma igen.


Imorgon blir det besöka sjukhuset på morgonen, och sen blev jag utringd på jobb, niiice!


Så, till sist, en bild på Saga från i somras när hon fick sina första solbrillor. *leeer*

Hi hi, så kul hon ser ut. *älskar*


Tjing.

Av Paula - 24 november 2008 19:22

Jag överlevde, är hemma igen. Och höll mig på vägen. Men resan tog längre än den brukar. 3 timmar bägge svängarna... *gääsp*


Gick hyfsat ändå. Även fast det var oplogat på E10:an mellan lansjärv och hakkas. Fattar ni oplogad europaväg!!


OPLOGAD EUROPAVÄG?? I ca 5 mil var vägen som en opistad slalombacke, lattjo. Då var jag LITE less och stannade bilen vid vägen och fikade lite bulla och saft med sagis. Enda gången jag medvetet körde åt sidan och släppte förbi långtradarna... Dom kunde ju köra fort i oplogat dom. Nåja, dom var nog tacksamma att jag flyttade min plåtburk ur deras väg.


Sen var vi förbi på nya dollarstore i gve, nödhandlade lite proviant till hemresan. (läs: choklad och läsk). Och sen var det som sagt sätta sig i bilen och köra hem.


Kan säga att nu är jag lite stel i nacken efter att ha suttit och spänt mig och varit nervös. Blir nog ett varmt bad.


Tack för era gulliga kommentarer! Löv ju all.


Till Egirl: För sjutton, man blir ju hjärntvättad med detta KASAM. Räcker det inte med sunt förnuft?? Jisses. Men boken är inte såååå hemsk, det går att överleva, lite, ibland. *fniss* Hanterbarhet, begriplighet och meningsfullhet, jag kan nog det där i sömnen skulle jag tro... *skadad*


Och inget brev idag heller... Kom dock ett brev från kommunen idag, hjärtat drog en frivolt men sen insåg jag att det var för litet för att innehålla utredningen. Brevet kom från storflickans skola, lite info om decembers aktiviteter. Inget farligt alls. *pust*

Men det måste komma snart, kan inte hålla på att gå omkring och vara rädd för brevbäraren.


Nu badet. *plums*

Av Paula - 24 november 2008 09:55

Snöoväder ute, tanken är att jag ska köra bil i 50 mil... *suck*


Jättekul.


Inte.


Kollade upp tåghelvetet. Visst. Det ska stå still i fucking boden i över en halvtimme. Då tar jag hellre bilen. Tänker inte sitta i tåget med Saga i 3,5 timme när hon är som tröttast... *less* Fattar inte varför tågfan ska stå still i boden så satans jävla länge. Helvete. (ursäkta svordomarna... NOT).  


Paula paula, du får skylla dig själv. Du har satt dig i denna sits själv. Bara gilla läget. Hjälper inte att vara sur... Jag kanske VILL vara sur.


Men det är lungt. JAG VILL tanka forden för en massa hundra och jag VILL köra bil i 50 mil, det är det roligaste jag vet!! *harkel* Och vad som är ännu roligare är att jag kommer att få göra det igen, och igen, och igen, och igen... Jippiiiii!!!


www.surast.nu = jag.


Och för att göra det ännu roligare så kan jag ju upplysa er om att jag har inte ens en cd-spelare i bilen. Det blir radio, apkass radio hela vägen... *muttrar*

Nää, nu ska jag sluta sura... Fucking brevbärarens fel. Fick en megabunt med reklam svintidigt, typ 7, kunde inte somna om efter det. Ska klistra upp en fet jävla NEJ TILL REKLAM-affisch på dörren. Börjar vara less på dom knepiga tiderna jag får reklamen. Antingen kommer dom mitt i natten eller svintidigt på morgonen. *suck*

Och så läste jag ju Antonovsky till halv 2... Smart.


Nä, om man skulle gosa med sötnosen istället för att sura.

Arg

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards