Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Paula - 12 november 2008 20:40

X säger:

du...

Y säger:

jag

X säger:

är du bajsnödig??

Y säger:

nää

Y säger:

är du?

X säger:

jo.. tänkte eftersom jag var det så tänkte jag bara kolla ifall du oxå var det...

X säger:

om vi ska gå o bajsa stereo

Y säger:

stööörd


Så kan det se ut på min msn... *skrattar*

Av Paula - 12 november 2008 17:52

Vi har ett diskussionsforum på skolan, via nätet, där man ska diskutera barnkonventionerna... Och ja, jag vet inte, men av nån anledning så har jag skrivit nåt som retar folk... *fniss*

Kul kul. Får väl se om jag blir utfryst på skolan imorgon. Var en grupp som skrivit en fråga om ett barn till missbrukare skulle bli tvingat att flytta hem igen efter föräldrarna blivit "rena".

Jag argumenterade lite FÖR föräldrarna, att dom skulle få en andra chans med stöd och tät kontakt socialtjänsten, och att bedömning skulle ju göras i varje enskilt fall. (dra inte alla missbrukare över samma kam, osv) Detta skrev jag ju bara för att folk skulle reflektera lite, och se att det finns en massa man måste ta i beaktande.


He he, inte poppis.


Får väl se om dom kommer hata mig nu. :-)


Nåja, annars då. Jag har fått sålt bröstpumpen, den åkte till Gotland.

Bara resesängen kvar då.

Har vart förbi till "the office", fick mitt preliminära leg, och en massa timmar för imorgon. Kommer bli låååång dag. Skola hela dagen, sen 5 timmars jobb. Hoppas på fler pass nästa vecka. :-)

Ska fixa nästa seminarieuppgift imorgon efter lunch också. Skriver den på 2 pers, blir intressant att skriva med en ny person, får se hur det går.


Annars är jag godissugen. Vill ha karra och kel. NU!!

Fling flong.

Av Paula - 12 november 2008 11:45

Blev inge vila nu iaf. Så jag gör en lista medan jag smälter min lunch. (stal den från E-girl). He he.


DIN/DITT FÖRSTA:

operation: Kejsarsnitt -02, och Blindtarmen -04.

piercing: Bara i öronen.

sport: Njää, inte så mycket.

husdjur: Vill ha en kissekatt.

semester: Har aldrig haft.

konsert: Näe, inte det heller.

kärlek: Joo, en massa kärlek har jag att ge.

JUST NU:

äter du: Har precis ätit havregrynsgröt.

dricker du: Vatten.

ska du: Snart på stan och lämna kläder och sen till skolan.

lyssnar du på: En kompis som skickade en gitarrsnutt, han är himla bra på att lira. *impad*

väntar du på: Att tentaresultatet ska komma.

tittar du på: Skärmen... Daah.

har på du på dig: Byxor, tröja och sånt.

DIN FRAMTID:

barn: Har så det räcker. ;)

giftermål: Been there, done that.

karriär: Hoppas jag på att ha om 3 år när jag är klar med skolan.

VAD DU FÖREDRAR:

kramar eller kyssar: Både och, i mängder!!

kortare eller längre: Vilken kuggfråga...

snygg mage eller snygga armar: På en karl, snygga armar... Helst med tattoos på. *dreggel*

busig eller lydig: Busig.

HAR DU NÅGONSIN:

kysst en främling: Säkert "way back", men sen jag blev "vuxen", näe.

tappat bort glasögon/linser: Inte det. Ordning och reda.

brutit ett ben: Tydligen ett revben, tror dock inte på det.

rymt hemifrån: Njäe.

röntgats: Jepp, många gånger.

krossat någons hjärta: Jo, tyvärr.

nobbat någon Jopp.

gråtit när någon dött: Ja.

TROR DU PÅ:

kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag.

gud: Nej

mirakel: Ja.

aliens: Ja.

magi: Ja.

ett himmelrike: Njä.

tomten: Nä inte nu nå mer.

änglar:

transformers: Ha ha, nää.

BLANDAT:

är du kär i någon? Jo, i en massa.

önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i ett eget hus.

tycker andra att du är attraktiv? Ja det kan nog hända.

dricker du? Ja, klart jag gör.

använder du droger? Inte alls.

vilket schampo använder du? Flera olika.

vilken parfym använder du? Öh, tror det är DKNY.

vad är du rädd för? Att barnen ska bli sjuka. Hujja.

gillar du att tvätta? Näe, inte alls, föredrar att diska.


Sådärja. Nu kan man ju åka iväg igen...

Tjingtjonglångkalsong.

Av Paula - 12 november 2008 10:17

**varning för gnäll**


Joo, jag är svintrött.

Är hemma nu, efter ett alltför tidigt seminarium. *gääsp*

Är lat, tog bilen till skolan. Och har nu en massa timmar innan nästa föreläsning börjar, och jag ska bara LATA mig. Hade en liten klen tanke om att fara på badhuset. Men ICKET, jag ska sörpla klart mitt kaffe, sen ska jag umgås med Mr Pillow i sängen. *gnuggar ögonen*


Seminariet gick bra. Insåg att vissa är oerhört överambitiösa, skönt att jag inte är en av dom. :-)


Annars sitter jag och tuggar  naglar och väntar på det där f-bannade tentaresultatet som dröjer... Blir ju knäpp av att vänta!!!


Sen är mensen på G också. Ont i ryggen och mensvärk. Dock är min värk lindrig så det är inte alls synd om mig. JO DET ÄR DET!!


Kaffet är gott iaf.







Av Paula - 12 november 2008 07:24

Läser aftonbladet nu på morgonen och fyy vad ledsen jag blir.


Stackars barn.


Varför fanns där ingen för att ta hans sida och skydda han??


Och vilket lamt sätt för socialtjänsten att skylla ifrån sig... "mamman manipulerade kontrollanterna". Vilket BS. "Dolde skador med choklad"... Jo jo.


Hur kan man som mamma låta någon slå ihjäl sitt barn??


Nää, det är ingen idé att ens försöka greppa.

Lås in och tortera hela bunten. Långsamt. *ryser*

Kasta sen bort nyckeln. Och glöm bort att dom finns.


Hoppas bebisen har det bättre nu.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards