Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Paula - 9 november 2008 19:13

Mina knän är inte gjorda för att krypa med har jag upptäckt ikväll. Jag och Saga har krypit ikapp. Hon riktigt kiknar av skratt när man kryper efter henne. *fniss* Så det var värt lite ömma knän kan jag lova.

Annars har hon promenerat fram och tillbaka på köksmattan ikväll. *stolt* Hon börjar vara riktigt smidig på att gå.


Annars har vi vart på vift idag. Hälsat på L, så barnen fick leka lite. Saga var lite blyg i början, men sen var hon överallt. :-)

På hemvägen slocknade hon, och jag fick bära in en sovande saga rätt in till sängen hennes. Himla söt var lillvovven deras. :-)

Inte ens Frida var rädd, hon som annars brukar vara skeptisk mot hundar.


Och nu har storbarna åkt. Frida ville inte alls. Vägrade klä på sig. Men det gick bra när jag påminde henne om att berätta om barnridningen, då glömde hon bort att kinka.

Men vem ska jag sova med inatt då nu när frida inte är här?? *suck* Var som mysigt att ha hennes småfötter sparkandes på mig. Nåja, dom kommer ju tillbaka på fredag igen.


Nu ska jag plocka ihop kaoset här hemma. Orkanen Saga har dragit fram i vardagsrummet. :-)

PoK.

Av Paula - 9 november 2008 09:07

Jiiises. Nu äter inte jag en enda naproxen till. Låg återigen och vred och vände på mig till klockan 3. Och klockan 4 vaknade frida och flyttade över till min säng. Klockan 8 var det uppstigning... *gäääsp* Visst, svullnaden har gått ner nästan helt, men jag föredrar nog ett svullet finger och svullen tå så länge jag får sova.

Och igår trodde jag verkligen att det skulle gå fort att somna med tanke på hur lite sömn jag hade i kroppen, men icket. *suck*

Men däremot så fick jag läst en massa Kris och Utveckling av Cullberg, ruggigt intressant bok, 60 sidor bara tjoffade förbi. :-)

Är ju bra med tanke på att lånetiden på den bara var 14 dagar.


Nä, om man skulle fixa frukost till latmasken som klev upp först nu. *ler* Jennifer är alltid den som kommer upp sist av alla.


PoK.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards