Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 27 november 2008

Av Paula - 27 november 2008 22:19

Känner mig lite halvt överkörd, och sen backad över också. Svårt trött.

Kom på att jag fick en komplimang idag. På grupparbetet. Satt en rar pensionär och tjuvlyssnade på våra reflektioner, till slut frågar han:

-Läser ni till lärare??

Men det gör vi ju inte. Vidare blev han nyfiken och undrade hur gamla vi var.

C i gruppen "lillbarnet" svarade: -18 är jag.

Jag kontrade med att jag var minsann 28 år och äldst. :-)

Då kom komplimangen!

Från I, killen i gruppen, han utbrast: -Är du SÅÅÅ GAMMAL???!!!

Alltså, om man tänker positivt, så trodde han ju att jag var yngre, alltså var det en komplimang!! *ler* *funderar* Eller var det inte det?? Jooo, klart, vi har ju känt på varann han och jag, när vi hade puls och bltr-labb. *fniss* Ha ha, nää, skoja bara, han är way too young för mig.

Men dock himla trevlig. Trots komplimangerna. Ha ha.


Just det, jag var ju trött. Sängen då kanske??


Av Paula - 27 november 2008 18:49

Har ni märkt att det är apkallt ute?? *huttrar* Fick ett erbjudande om att få komma och sitta i en garderob med kupévärmare... Tack. *asg* Så desperat efter en bastu är jag dock inte. *fniss*


Annars gick jobbet bra. Förutom en surtant... Men sen var det lite action, det gillar jag. *nöjd* Har fått ihop bra med timmar denna månad, med tanke på skola och allt, så jag är nöjd. Då kanske man överlever december, trots csn.


Inget brev idag heller. Börjar vara himla less på väntandet... Suck.

Imorgon är det skola och seminarium, sen kommer storkidsen. :-)

Tror vi ska baka pepparkakor ihop i helgen.


Av Paula - 27 november 2008 08:43

Jag hinner inte blogga nåt nu.

Måste göra mig i ordning.


Har dock sovit hur bra som helst inatt, däremot så vaknade jag nu på morgonen av en mardröm. Drömde att en stor fet geting jagade mig, så jag vaknade av att jag höll på att vifta bort den, den hade precis satt sig på min nacke. *ryser*


Just det, göra mig i ordning var det... Skolarbete, sen jobb. Kommer vara mör sen.

Tjing.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards