Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Paula - 28 november 2008 21:21

Ja, kollar besöksstatistiken och idag är det helt plötsligt 160 pers som vart intresserade av mitt überboring liv... I vanliga fall är det ca 110.

50 pers extra bara sådär?? Varför?? (Och om jag har ett boring liv, så vad har inte ni då?? *retas*)


He he, kanske inte ska skrämma bort dom nytillkommna då. F´låt.

Ni e såå välkommna. *ler inställsamt*


Har fått kidsen i bingen nu. Dom är fulla i popcorn och mommos bullar.

Det är förövrigt Carola på idol. *ryyser* Jag tycker hon är oerhört obehaglig.

Och klänningen hon har ser ut som en slaktad lampskärm från 70-talet... Yörk.

Oj, ser ni, jag skriver om kläder, kommer detta bli en modeblogg nu som alla andra?? *rädd*

Nää, risken är väl inte sååå överhängande. För riktigt så trist är inte mitt liv.


Nu ska här värmas årets första glögg!! Mums!!


Av Paula - 28 november 2008 18:56

X hade köpt skridskor åt Jennifer. Så ikväll har vi vart och premiäråkt! Hon var ju skitduktig. Fick hålla i hon ett tag, men sen åkte hon på själv, och det är banne mig imponerande med tanke på att det är första gången i livet hon åker. *stolt*

Vi var ute i nästan en timme, hon åkte heela tiden, gissa om hon kommer ha träningsvärk imorgon.

Under tiden gjorde Frida snöänglar.

Jag var ocksp tvungen att testa... *flina*

Joo, hon kommer ha ont i kroppen imorgon. :-)

Men himla vad duktig hon var.

Sen kom det nå hockeygäng och skulle träna, så då gick vi hem. Men hon ville vi skulle tillbaka direkt imorgon.

Själv kommer jag ha träningsvärk också. Fick springa fram och tillbaka så frida fick sladda med pulkan. Helt svettig var jag när vi kom hem. *pust*


Nu blir det diska undan efter middagen, sen blir det glo idol. :-)

Av Paula - 28 november 2008 15:02

Skitaduktig är jag. *nickar*

Jag har:

  • Dammsugit.
  • Skurat.
  • Dammtorkat.
  • Diskat.
  • Fyllt i en äckellång undersökning på över 100 frågor om mitt mobilanvändande.
  • Matat fiskarna.
  • Städat toaletten.
  • Ätit en satsumas/clementin/mandarin (hur fan vet man vad det är??) En fruktjävel iaf.

Näe, thats it. Liksom.


Fredag idag, ifall ni hade missat.

Av Paula - 28 november 2008 11:21

Ja men grattis. Tack.

Var nyss och storhandlade inför helgen. (seminariet gick bra förutom att jag höll på att somna) Hursomhelst, shoppade massa grejer. Glögg, pepparkaksformar, mat, mjölk osv. Jag och kidsen ska baka pepparkakor i helgen. JAG GLÖMDE PEPPARKAKSDEGEN!!

Fatta, jag köper formar, men ingen deg!!?? Störd.


Ja ja, nu är kylen full iaf, får åka med kidsen på LÖÖÖÖRDA och shoppa karra och DEG. Dom hade hyvens bra priser på Willys idag. Pepparkaksformar för 1kr styck. Det är billigt. Så det blev 5 nya formar. Hjärta, giraff, hund, gubbe och gumma. Det blir kul. Fatta, pepparkaksgiraff, hur ballt e inte det?? *fniss*


Ja ja, nu ska jag koka kaffe och städa.

Av Paula - 28 november 2008 07:19

Alltså, varför är det så svårt att ta sig upp ur sängen nu för?? På dom sista 7 åren så har jag vart morgonpigg utav dess like. Alltid som en studsboll ur sängen på morgonen. Men nu??

Man får liksom ta till piska, morot och diverse övertalning för att få mig att INTE snooza 7 ggr och försova mig...

Varför är jag så trött??

Inte ens när jag jobbade skift på drömfabriken och klev upp 04.25 var jag såhär trött... *gäääsp*

Eller trött kanske man var, men det var inga problem att häva tungkroppen ur sängen.

Oftast piggnar man ju till när man väl klivit upp, (nästan iaf) men varför är det så jobbigt?


Visst, jag läste Antonovsky till kl midnatt, men jag har ju ändå sovit 6-7 timmar. Borde väl räcka.

Tror jag ska unna mig lite solarium nästa vecka så man kanske piggnar till lite. Kanske är mörkret som gör en så mossig.


Nää, om man skulle gå och kamma sig lite. Har ju redovisning om 45 minuter. Och här sitter jag i morgonrock och ser härjad ut.


Ja ja, är ju iaf fredag idag. :-)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards