Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 30 november 2008

Av Paula - 30 november 2008 13:21

Vi har vart och åkt skriller nu.


Var ju hur kul som helst. Hade glömt bort att det kunde vara så skoj. Jag åkte ju bara en gång förra året på isvägen. Men att åka i en liten rink med kidsen var mycket roligare. Gick iaf mycket lättare att åka och dra Frida i pulkan.

Och Jennifer har lärt sig svänga idag. :-)


Men sjöblöta blev vi. Det regnade nämnligen. *suck* Men nu verkar det snöa. Dock är det ganska varmt ute, så isen kommer ju att bli dålig om det håller i sig.


Nåjoo, om man skulle lägga sig på soffan och slappa. Blev ju trött av friska luften. :P

Av Paula - 30 november 2008 10:30

Fick jag sovmorgon!! *ler* Så himla välbehövligt kan jag säga. Vaknade kring halv 10. Skönt. Och då var barnen redan uppe. :-)


1 advent idag.

Ska nog pynta klart här hemma idag. Men det blir senare. Såg på termometern att det bara är -2 grader idag. Så vi ska snart klä på oss och bege oss till rinken för nån timmas skridskoåkning.

Då ska jag ta med mina skriller också och åka lite. Det blir bra träning för knubbilåren. *fniss*


Och senare idag kommer ju sötsaga!! Oooh, så nice!

Kan inte fatta att hon ska börja dagis imorgon. Hujja, nyss vägde hon ju 2444 gram och var alldeles färsk och liten. Tiden går för fort.


Näpp, nu påklädning.


Önskar er alla en trevlig första advent. *kram*

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards