Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Paula - 14 november 2008 21:51

Nu är fredagkvällen snart över.

Flicksen är nattade, blev sen kväll för dom. Jag lät dom få titta klart på idoluppträdandena. Blev en massa popcorn och muffins till. *mums*


Angående idol. Jag brukar inte kolla så noga. Men Anna, inte tycker jag att hon är så bra. Och Kevin tycker jag inte heller är nå bra... Jag måste va konstig. Däremot, duetten mellan Alice och Robin, jiiises vad bra dom var!! *impad* Tycker för övrigt att Alice är superbra. Och snygg. Då vet ni.


Ja ja, duschen och sen bingen.

Kräm.

Av Paula - 14 november 2008 18:53

Har nu, med hjälp av kidsen flyttat möbler. Jennifer och Frida fick flytta till lyans största rum, och Saga fick ta det lite mindre rummet. Är oerhört nöjd med resultatet. :-) Tog lite pics med mobilen...

Hade inte klarat av att skruva upp sängen om inte jennifer hade hjälpt till, himla duktig var hon.

 

Så här blev då storflicksens rum. :-)

Och såhär blev Sagas rum. *mys*

Passade också på att skruva upp griffeltavlan som jag fick av Kusin E.

Blev dock ett himla bråk om den, så jag löste det genom att dra ett streck mitt i tavlan så kidsen får varsin halva att rita på. Får väl dra ett till streck och dela den i 3 sen när Saga är nog stor. :-)


Hittade lite gamla bilder i mobilen också, passar på att dela med mig av dom också.

Sötsaga på prommis i regnet.

Saga, inte alls så stor som nu. Min lillbebis. *stolt*


Nu ska vi poppa popcorn och mysa soffa.

Puss.

Av Paula - 14 november 2008 13:14

Jag tog mig inte upp ur sängen imorse. Var alldeles för trött, och kände att njä, dom 2 föreläsningarna gör nog inget om jag missar. *skäms*

Men jag orkade helt enkelt inte. Låg och sov till nästan 12 innan jag pallrade mig upp. Har alltså sovit klockan runt. Känner mig som en trött tonåring mitt i allt.


Nu har jag iaf vart och hämtat tentan och kikat igenom den. Typiskt hade dom ju strykit bort en fråga som jag hade svarat klockrent på... *muttrar* Min vanliga tur då. Men det gör inget, hade inte förändrat resulatet så mycket.


Sitter och väntar på att mitt kaffe ska bli klart och att kidsen ska komma.


Have a nice friday.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards