Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Paula - 19 november 2008 21:57

Har precis sett Greys, min favvoserie.


Fan, vet inte vad jag ska skriva... Får grubbla för mig själv. Eller, så lättar jag på hjärtat på det andra sättet...


*poff*

Av Paula - 19 november 2008 19:36

Jisses, vad slut jag är. Har vart fullt upp idag. Blev shopping, sen jobb, sen utvecklingssamtal på dotterns skola, sen simning. Men apskönt var det att ligga i bastun efter simningen. Höll på att somna. *mys*


Imorgon blir det seminarium på förmiddagen, sen 7-timmars jobb. Kommer vara rätt mör då med. :-)

Men hellre mycket att göra, än inget alls.


Nu soffa.

Av Paula - 19 november 2008 12:43

Hur gammal är du om fem år?

33, borde det bli...

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mamma.

Hur lång är du?

157 cm.

Vem ringde du senast?

A.

Vem ringde dig senast?

Bror.

Hur löd det senaste sms:et du fick?

Det handlade om ett lås.

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

SMS.

När såg du senast din mamma?

Nyss.

När vaknade du i dag?

Jaadu, första gången kring 8, sen drog jag mig till 9.30

Vilken är din favoritjulsång?

Rudolf, the red-nosed reindeer...

Vilken är din favoritplats?

Soffan.

Var tror du att du befinner dig om tio år?

I Luleå, i en villa.

Vad skrämde dig om natten som barn?

Spökena under sängen.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Var nog 2 1/2 män igår på tv.

Hur många kuddar har du i sängen?

Tre.

Hur många landskap har du bott i?

Två?? Tror jag.

Vilka ställen har du bott på?

Fan, hela norrbotten runt känns det som.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Tjocksockar.

Är du social?

Ja det är jag!

Vilken är din favoritefterrätt?

Glass.

Tycker du om kinamat?

Joodå.

Vad dricker du till frukost?

Vatten eller kaffe.

Kan du spela poker?

Jo, men jag är inge bra.

Tycker du om att mysa/kela?

Klart!!

Är du en beroendemänniska?

Jao, det är jag nog.

Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej gör jag inte.

Vill du ha barn?

Inga fler....

Har du någonsin åkt ambulans?

Jo, tror jag är uppe i 3 ggr.

Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet.

Vad spenderar du helst pengar på?

Barnen.

Äger du dyrbara smycken?

Nej.

Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Greys.

Vem är den roligaste människan du känner?

Bror.

Vad har du för ringsignal?

Jag har olika beror på vem som ringer.

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nej.

Kan du byta olja på bilen?

Ja.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej.

Vilken var den senaste boken du läste?

Kris och utveckling av Cullberg.

Prenumererar du på någon veckotidning?

Nej.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Jobbtiderna för veckan.



Av Paula - 19 november 2008 10:23

Aaa, mamsen är här. Hon ville först bjussa på lunch, men tackade nej pga gordagens frosseri. Däremot så ville hon ha mig som chaufför till en massa affärer och så ska jag hjälpe henne välja ut julklappar åt mina kids. Sånt är kul!!

Det blir som ett skoj avbrott i vardagen.

Jag formligen ÄLSKAR att gå omkring i leksaksaffärer!!


Nä, om man skulle byta om från mjukisbyxor till nåt mer lämpligt. Kanske kamma sig också. :-)

Tjing!!  

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards