Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 23 november 2008

LSO/ *echoooo*

Av Paula - 23 november 2008 21:20

Njäää, lite obstinat känner jag mig nu. Har suttit på datastolen alldeles för länge. Renskrivit utvecklingspsykologiska teorier från den jättefula handstilen i anteckningshäftet till datorn. I början när jag antecknar, så ser det alltid propert och fint ut, men ju mer man skriver, desto mer ser det ut som rena hebreiskan... Vackert. NOT.

Jaja, nu är Eriksson och Maslow renskrivna och genomgångna.

Har läst inför veckan seminarium också. Kulturellt perspektiv på hälsa. Blir säkert intressant. *host*

Jaja. Skönt att ha det gjort, skrev några egna frågeställningar också, så då är det klart. Återstår bara att träffa gruppen i veckan och snacka ihop oss.


Måste ta tag i den där Antonovskyboken också. Den lär ju inte läsa sig själv...


*gääsp*


Har för övrigt en STOOOOOR klump i magen. Måndag imorgon. Tänk om brevet kommer i posten?? *skraj*

Lär ju INTE kunna somna inatt... Eller iofs. Om jag läser Antonovsky, då kanske jag somna iaf. Skulle behöva nån som nattade mig. Är ju lättare att somna om man kan ligga och lyssna på nån annans andetag.

Nåja, vad är väl en bal på slottet...


Nu diska.

 
 
Nillano

Nillano

23 november 2008 23:18

Hej, undra bara om du hade uniform på visningsbilden på bloggportalen. Kanske till och med är en Securitas uniform? Vill mig tro det på skjorta och slips men kavajen eller vad det är du har över är jag osäker på, känns inte igen.

http://livetskalevasnu.blogspot.com

 
Paula

Paula

23 november 2008 23:22

Jaadå, det är en uniform, dock jobbar jag inte längre i uniform, ska lägga dit en annan bild så fort jag hittar en ny.

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eija

24 november 2008 01:59

Hehe, jag är också obstinat :D JAg vägrar skicka in uppgiften.. eller vägrat kanske det heter då klockan passerat midnatt *haha*

 
Ingen bild

Egirl

24 november 2008 10:11

Antonovsky...! *hehe*. Jag lovar, du kommer att tycka uttrycket KASAM är så bra efter ett tag ;-) *sss*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards